Re: Lekko OT - karta d¼wiêkowa - jaka?

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 11:13:25 MET

.Peeter pisze:

> Nie ma z tym problemów w grach? :)

Je¶li mam byæ szczery to znam t± kartê tylko z opisów ale sam jestem
posiadaczem karty ESI Juli@ stricte dedykowanej do zastosowañ studyjnych
i tzw home recording'u ale w grach (bo do tego równie¿ jej u¿ywam jako
jedynej karty w systemie) nigdy nie mia³em ¿adnych problemów. Jesli
chodzi o korekcje graficzn± to w zasadzie sam program odtwarzaj±cy to
umo¿liwia (np Foobar2000) wiêc nie widzê potrzeby takiego dedykowanego
porogramowania do samej karty. Wg mnie wa¿niejsza jest krosownica
DirectWire 3.0 bo umo¿liwia przekierowanie sygna³u do poszczególnego
oprogramowania dzia³aj±cego na ro¿nych sterownikach (WDM, MME, ASIO etc).

Pzdr, OMSON