Re: Kamera w oknie. Jak?

Autor: Paweł <101pawel_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 21:04:44 MET

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> napisał(a):

> *Jakiej* kamery?

Nie rozumiem zastosowanego przez Ciebie stopnia ekspresji w postaci dwóch
gwiazek w jakie objąłeś słowo "Jakiej"; to są jakieś cudaczne cudzysłowy czy
co?
Jeśli chodzi o merituum, to chodzi o kamerę którą zwyczajowo podłącza sie do
komputera. Jeśli wejdę do jakiegokolwiek sklepu komputerowego i poprosze o
kamerę do PC-ta, to będą wiedzieli jaką, _najwyżej_ zapytają ile mam kasy.
Jak możesz mi pomoc, skoro nawet tego nie wiesz :(

> Oprogramowanie. Ale to nie temat na tę grupę.

Rozumiem, - kamera do tej grupy, a oprogramowanie do jakiejśtam. Kabel o
który pytam poniżej pewnie ani do jednej, ani do drugiej?

> No to musisz mieć kamerę analogową lub IP. Do analogowej
> kartę TV z wejściem composite (plus oprogramowanie), do IP
> w zasadzie nic nie trzeba (ilo gotuj się na 1000 zł).

Powiadasz, że w cyfrowej kamerze się ten gość nie pojawi? No i nie wiem do
czego mi kamera IP, skoro pytam o połączenie stojącego SOLO komputera z SOLO
kamerką. Ta karta TV to mnie już rozłożyła totalnie i na maxa.

> Poza tym kamera umieszczona na zewnątrz wymaga inwestycji
> w podgrzewaną i klimatyzowaną obudowę pogodo-odporną.

Wow! Myślę, zapomnialeś o żarodporności i wiosennym pyleniu traw i kwiatów.

Pozdrawiam
Paweł