Re: Kamera w oknie. Jak?

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Thu 04 Dec 2008 - 21:31:58 MET

Paweł wrote:

> Nie rozumiem zastosowanego przez Ciebie stopnia ekspresji w postaci dwóch
> gwiazek w jakie objąłeś słowo "Jakiej"; to są jakieś cudaczne cudzysłowy czy
> co?

Pogrubienie.

Po prostu jest bardzo istotne jakiego typu kamera ma to być.

> Jeśli chodzi o merituum, to chodzi o kamerę którą zwyczajowo podłącza sie do
> komputera. Jeśli wejdę do jakiegokolwiek sklepu komputerowego i poprosze o
> kamerę do PC-ta, to będą wiedzieli jaką, _najwyżej_ zapytają ile mam kasy.
> Jak możesz mi pomoc, skoro nawet tego nie wiesz :(

Sądzisz, że cały świat ma takie małe potrzeby, że do peceta
potrafi podłączyć tylko prymitywnego webcama USB?

Do komputera można podłączyć wiele różnych rodzajów kamer.
Dlatego pytam jaką kamerę chcesz podłączać, bo od tego
zależy wymagany sprzęt.

> Powiadasz, że w cyfrowej kamerze się ten gość nie pojawi? No i nie wiem do

Cyfrową jest kamera z IP. Ale też tani webcam, który się
tutaj *nie nadaje*.

> czego mi kamera IP, skoro pytam o połączenie stojącego SOLO komputera z SOLO
> kamerką. Ta karta TV to mnie już rozłożyła totalnie i na maxa.

A jak chcesz podłączyć webcama USB do komputera? Postawisz
komputer na dworze? Bo kabel USB nie może mieć więcej niż
5 m w teorii (zazwyczaj 4 m w praktyce).

PS. Nie kozacz za bardzo, proszę. Próbuję poważnie podejść
     do Twojego pytania, a utrudniasz to maksymalnie.

|                 |  Politechnika Śląska                   |