Re: Kamera w oknie. Jak?

Autor: Nautes <send.to_nautes_gues_what_interia_dot_pl__at_no.spam>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 17:41:11 MET

Paweł w <news:gh9d4s$l1m$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

> Jeśli chodzi o merituum, to chodzi o kamerę którą zwyczajowo podłącza sie do
> komputera. Jeśli wejdę do jakiegokolwiek sklepu komputerowego i poprosze o
> kamerę do PC-ta, to będą wiedzieli jaką, _najwyżej_ zapytają ile mam kasy.
> Jak możesz mi pomoc, skoro nawet tego nie wiesz :(

Ach, znowu ta słynna szklana kula...
    * Jakiego rodzaju zagrożenia mają być monitorowane?
    * Jaki obszar ma być monitorowany?
    * Jaki jest cel monitorowania poszczególnych stref?
    * Jaki ma być stopień automatyzacji?
    * Jaka powinna być reakcja systemu na naruszenia poszczególnych stref?
    * Jaki powinien być czas rejestracji obrazów?
    * W jakich warunkach środowiska mają funkcjonować urządzenia?
    * Jaki ma być sposób sterowania systemem?
    * Jaka powinna być szczegółowość oraz płynność obrazów?
    * Jaki ma być zasięg i bezpieczeństwo transmisji sygnału?
    * Jaka powinna być forma przeszkolenia pracowników obsługujących?
    * W jakiej formie i przez kogo ma być prowadzona konserwacja systemu?

Na część, jak zauważyłem znasz odpowiedź.
Podstawowe pytania, jakie należy sobie zadać przed insatlacją urządzeń
monitorujących (za www.dipol.com.pl - polecam).

Za pomocą kamerki do PC to sobie możesz co najwyżej wujkowi z Kanady
pomachać. ;).

> zadzwoni,

Nie lepszy domofon? Taniej wyjdzie... I sprzęt dedykowany do tego typu
zastosowań (coś widać).

> Powiadasz, że w cyfrowej kamerze się ten gość nie pojawi? No i nie wiem do
> czego mi kamera IP, skoro pytam o połączenie stojącego SOLO komputera z SOLO
> kamerką. Ta karta TV to mnie już rozłożyła totalnie i na maxa.

A to SOLO komputer nie ma karty sieciowej? Dawne to były czasy. ;)
Monitoring oparty na karcie tv, ewentualnie wideo jest jednym z najtańszych
rozwiązań. Wszystkich cokolwiek zorientowanych w temacie rozłożyłeś totalnie
i na maxa...

> Wow! Myślę, zapomnialeś o żarodporności i wiosennym pyleniu traw i kwiatów.

Chcesz kamerę, czy zabawkę?

Pozdr.
Sławek