Re: Kamera w oknie. Jak?

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Fri 05 Dec 2008 - 13:43:07 MET

Paweł napisal:
> Jeśli wejdę do jakiegokolwiek sklepu komputerowego i
> poprosze o kamerę do PC-ta, to będą wiedzieli jaką, _najwyżej_ zapytają
> ile mam kasy. Jak możesz mi pomoc, skoro nawet tego nie wiesz :(

do wystawienia za okno webcam na usb (4-5m max!) sie nie nadaje
to znaczy nadaje sie, do momentu kiedy pierwszy raz ci sie na nim cos
wykropli a potem o ile kontroler usb przetrwa bedziesz potrzebowal nastepnego

zaden webcam nie posiada oswietlenia ir lub zwyklego ktore wystarzcajaco
doswietli odlegly o kilka metrow przedmiot ( nie mowie nawet o ciemnosciach,
ale poranku/wieczorze)

karta telewizyja to dobre rozwiazanie jezeli faktycznie jej bedziesz uzywal
rowniez do telewizji, jezeli nie (a chcesz tylko jedna kamerke) popatrz na
allegro na zestawy do cctv

to co ci sprzedadza w typowym sklepie komputerowym mozesz sobie postawic na
monitorze i tyle

> Rozumiem, - kamera do tej grupy, a oprogramowanie do jakiejśtam. Kabel o
> który pytam poniżej pewnie ani do jednej, ani do drugiej?

kamera to sprzet, oprogramowanie nie na tej grupie bo wiekszosci ludzi
nie obchodzi jaki masz system i wymagania co do softu bo to nie miejsce na
takie dyskusje, rownie dobrze mozesz isc do sklepu rtv po okulary, bo
przeciez OGLADASZ telewizje, wiec powinni ci doradzic, no nie? :>

> Wow! Myślę, zapomnialeś o żarodporności i wiosennym pyleniu traw i
> kwiatów.

a ja mysle ze sie zdziwisz jak wystawisz webcama luzem za okno,
a o ile zrobisz to przy obecnej pogodzie to zdziwisz sie juz po 24h...