Dysk sieciowy WIFI a szyfrowanie

Autor: ViRuS <bleble_at_bleble.pl>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 16:28:24 MET

WItam,
Mam zamiar kupic sobie taki dysk sieciowy na WIF np AirLive, ale nie jestem
pewiem czy to bedzie funkcjonowac tak jak mi sie wydaje. W tej chwili mam
dysk podlaczony przez USB z zaszyfrowaną całą partycją. Uruchamia się to
najprosciej jak mozna sobie wyobrazic - widze w systemie nieznana partycje,
po podaniu hasla montuje sie jako normalny kolejny dysk. I pytanie moje -
czy z dyskami sieciowymi LAN/WIFI jest tak samo, czy moze partycja musi byc
niezaszyfrowana, a jedynie mozna na niej kontener utworzyc z danymi?

Pozdr,V.