Re: [lekki OT] Fajny plecak na laptopa :)

Autor: Damian Skrycki <skrycki_at_gazeta.pl>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 16:22:48 MET

XWindowsMen pisze:
> HeY :)
>
> Dużo migruję z laptopem: uczelnia -> biblioteka -> dom -> wypad na
> nockę... itp. Wszystko co do tej pory znalazłem w widełkach ~200PLN to
> tani shit w środku z jakąś niby przegródką na lapa :/ Plecak musi być
> pojemny (klucze, książki, laptop, ciuchy na +/- 3dni, flaszka + 4
> piwa) a przede wszystkim mieć przegrodę/komorę i dobrze chronić compa
> przed wszelakimi zdarzeniami (zgniot w autobusie, temp. -20C itp.)
> Wiadomo o co chodzi :)
>
> Ktoś coś takiego już spotkał!? Jaka firma robi dobre takie plecaki!?
> [...]
Witam

Od 4,5 roku używam
http://www.4zywioly.pl/index.php?do=products&navi=05,02&id=1005
masz 2 duże komory i 3 mniejszą.
Pierwsza komora od pleców jest na laptopa i rzeczy z nim związane.
Na plecach w kieszenie na całej długości jest pianka, potem jest wszyta
kieszeń na laptopa z pianki. Kończy się jakieś 5 cm przed dnem plecaka,
więc plecak możesz stawiać dość twardo na podłodze. Cała komora jest
zapinana na zamek. Pomiędzy pierwszą, a drugą komorą jest kieszeń z
pianką, którą można wyjąć. Druga komora jest naprawdę pojemna. Poza tym
dzięki piance masz pewność że jak piwo się otworzy w drugiej komorze to
nie zaleje laptopa tylko poleci na dno i w najgorszym wypadku zmoczy
twoje 4 litery :):). Pianka jest na całej wysokości. Pomiędzy drugą, a
trzecią komorą jest też pianka, tylko że kończy się ok 5 cm przed dnem
plecaka. Trzecia komora ma około 70% pojemności drugiej.
Od strony pleców masz 1 piankę, z drugiej strony są 3 pianki i 2 komory.

Plecak ma tylko jedną wadę. Jest duży.

Zaliczyłem z laptopem parę wywrotek na plecy i nic się nie stało
laptopowi w nim.

rozłożony plecak wygląda:
http://www.skladnicaharcerska.pl/?prod=98&cat=38
Różnią się tylko kolorem i wypełnieniem pierwszej i drugiej komory.

Damian