Re: zamienniki tuszy hp

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Sat 29 Nov 2008 - 16:44:59 MET

> kiedys kupowalem duzo zamiennikow do hp dj720c i nigdy nie trafilem na
ja miałem podobne jazdy z urządzeniem wielofunkcyjnym HP na tuszach 56 i
57. Wkońcu zamówiłem przez allegro chyba z 10 szt, wychodziło z
przesyłką ok 25zł/szt. dwa pierwsze działały wyśmienicie, chociaż jakość
na oko była (w kolorowych wydrukach) gorsza. Natomiast im dalej w czasie
tym z nowymi nieotwieranymi tuszami było gorzej. zasychały, nie
drukowały( error po wstawieniu kardridża)itd. wpadłem na pomysł zeby te
jeszcze nieużywane lub niedrukujące. Okazało sie ze każdy znich ma inną
wage, a różnią sie o 9gram! to moze być prktycznie 50% tuszu! Ostatnmi
jaki kupiłem to właśnie przeterminowany (pół roku) oryginał. Dałęm za
niego 50 zł. zadziałał dobrze. kiedy trafiła sie okazja na zakup
drukarki laserowej kupiłem taką i skonczyły sie problemy. Kilak dni temu
podczas porządków "wpadłem" na starego HP. Tak z głupia franc, mówie do
dziecka: pokaże Ci jak działa skanero-drukarka. połóż łapke na szybe i
nacisnij guziczek. połknęłą kartke i mieli. patrze! i gały mi wyłażą...
wydruk idealny. tusz po pół roku nieużywania nie zasechł nic a nic!
ORyginalny tusz.....

ToMasz