[lekki OT] Fajny plecak na laptopa :)

Autor: XWindowsMen <xwindowsmen_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 13:03:38 MET

HeY :)

Dużo migruję z laptopem: uczelnia -> biblioteka -> dom -> wypad na
nockę... itp. Wszystko co do tej pory znalazłem w widełkach ~200PLN to
tani shit w środku z jakąś niby przegródką na lapa :/ Plecak musi być
pojemny (klucze, książki, laptop, ciuchy na +/- 3dni, flaszka + 4
piwa) a przede wszystkim mieć przegrodę/komorę i dobrze chronić compa
przed wszelakimi zdarzeniami (zgniot w autobusie, temp. -20C itp.)
Wiadomo o co chodzi :)

Ktoś coś takiego już spotkał!? Jaka firma robi dobre takie plecaki!?
Torby mnie nie interesują, tak samo jak pokrowce - musi być plecak. Z
chęcią się dowiem, gdzie takie coś fajnego można dostać :)