Re: [lekki OT] Fajny plecak na laptopa :)

Autor: salve <salve_at_wp.pl>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 18:30:27 MET

> Dużo migruję z laptopem: uczelnia -> biblioteka -> dom -> wypad na
> nockę... itp. Wszystko co do tej pory znalazłem w widełkach ~200PLN to
> tani shit w środku z jakąś niby przegródką na lapa :/

Polecam tej firmy:
http://www.targus.pl/grupa.php?grupa=plecaki

Od 2 lat używam codziennie TEB01 i jestem zadowolony z jakości,
funkcjonalności.

> Plecak musi być pojemny (klucze, książki, laptop, ciuchy na +/- 3dni,
> flaszka + 4
> piwa) a przede wszystkim mieć przegrodę/komorę i dobrze chronić compa
> przed wszelakimi zdarzeniami (zgniot w autobusie, temp. -20C itp.)

...Tak to tylko w ERZE....

Jeśli to wszystko chcesz pomieścić to kup plecak 30-40 litrowy ze stelażem
wewnętrznym, wszyj kieszeń na laptopa z kontrolowanymi strefami zgniotu.

> Wiadomo o co chodzi :)

Wiadomo.... jak coś jest do wszystkiego to jest do...........

Pozdrawiam