Re: Chcąc się wybrać do sklepu po zakup PEN'a :)

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Fri 28 Nov 2008 - 13:06:45 MET

Dnia Fri, 28 Nov 2008 03:47:56 -0800 (PST), XWindowsMen napisał(a):

> - szukam pendrive'a (nie mniej jak 4GB nie więcej jak 8GB)

To 8 GiB idealnie pasuje. Są też pojedyncze modele na 6 GB.

> - wytrzymały... nie musi być z tytanu... ale nie może się rozsypać po
> jakimś czasie... bo się zużył

Aż tak źle to nie ma :) Większość dobrze znosi próbę czasu.

> - oczywiście w miarę ogarniający się :) nie chce czekać na zgranie
> filmu na pen'a pół dnia

Jeśli mają tam wchodzić głównie duże pliki (powyżej 100-200 kB) to kieruj
się maksymalnym transferem (zapis i odczyt). Wystarczające kryterium
wyboru. Jak kiedyś przerzucałem matlaba za pomocą PQI 8GB to mnie szlag
trafił, gdy kolejnego dnia był dopiero w połowie.

> - na kieszeń studenta :)

Obecnie to prawie każdy. Jeśli ew. szukasz "dobrych" transferów przy
malutkich plikach to koszt może polecieć powyżej 60 zł.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik