ASUS? HP? Coś innego? Budżetowy laptop

Autor: niesfiec <niesfiec_at_op.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 20:14:07 MET

Witam,
Na dniach muszę kupić laptopa. Jedyne wymagania z mojej strony to: m.in.
procesor Intela, 2GB RAM, 24 m-ce gwarancji i _nie_ Acer (wiem, wiem, tyle
opinie ilu użytkowników, traktujmy to jako moją zachciankę i tyle). Grafika,
pojemność dysku (standardem jest już chyba >120GB, a to mi starczy)
nieistotna). Laptop ma nie służyć do gier, a do prac raczej biurowych +
dłubaniny w kodzie (głównie bazy danych, ale i programowanie)

Do tej pory faworytem był HP 550, który nie dość, że spełniał wymagania, to
miał C2D i dosyć fajny wygląd. Niestety słabością była bateria, która
wytrzymywała 2h.

Znalazłem Asusa x50GL. Tu niestety Dual Core, ale 4GB RAM. Ciekawy jestem,
czy bardzo odczuję gorszy procesor? W gałęzi komputerów przenośnych jestem
lama, czy ktoś mógłby powiedzieć coś o producencie/modelu (odradzić?
polecić?)? Może ktoś jest użytkownikiem i potrafi podać jak z wytrzymałością
baterii w tym modelu?

Pozdrawiam,
niesfiec aka. Misiek