Re: ASUS? HP? Coś innego? Budżetowy laptop

Autor: Mariusz <mni.CUT_at_wp.pl>
Data: Tue 25 Nov 2008 - 00:05:22 MET

niesfiec pisze:
> Do tej pory faworytem był HP 550, który nie dość, że spełniał wymagania,
> to miał C2D i dosyć fajny wygląd. Niestety słabością była bateria, która
> wytrzymywała 2h.

A chciałbyś ile ? 3, 4h ? Nie dostaniesz w laptopach za 2 tyś.
Ale zawsze możesz dokupić pojemniejszą baterię :) Zobacz, ile kosztują :)

> Znalazłem Asusa x50GL. Tu niestety Dual Core, ale 4GB RAM. Ciekawy

Wiesz ile jest modeli X500GL ? Nie mam pojęcia, jakie komputery porównujesz.

Zresztą, za tę cenę - wszystko jedno co weźmiesz. Byle spełniał Twoje
minimalne wymagania.

> W gałęzi komputerów
> przenośnych jestem lama, czy ktoś mógłby powiedzieć coś o
> producencie/modelu (odradzić? polecić?)?

Zastanawiałeś się, co będziesz jak padnie i będziesz czekał 30 dni na
serwis ? Tak, może być mniej, to jak z baterią, za dodatkową kasę.

Jest tyle sklepów/portali/porówywarek, gdzie ludzie zamieszczają opinie
o laptopach, które kupili. Poczytaj sobie.

M.