Re: ASUS? HP? Coś innego? Budżetowy laptop

Autor: Chichotek <zy_at_erpuarg.jnj.cy>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 23:09:22 MET

Był 24 listopad (poniedziałek) gdy o godz. 20:14 *niesfiec* napisał(a):

> Znalazłem Asusa x50GL. Tu niestety Dual Core, ale 4GB RAM. Ciekawy jestem,
> czy bardzo odczuję gorszy procesor?

Bardzo odczujesz, nie wchodź w Dual Core jesli chcesz przerabiac bazy
danych. W twoim budżecie wiecej niz 2,5h na baterii nie oczekuj, postep
technologiczny wymaga ofiar a najwięcej ponosi ich czas baterii. Ram jest
bardzo tani więc nie patrz na to ile masz go na starcie, tanim kosztem
rozszerzysz sobie do 4GB, Na Twoim miejscu rozejrzałbym sie za Lenovo SL500
(NRJ3ZPB)

--
Pozdrawiam, Chichotek
PQ5 Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 2x2GB A-Data Vitesta 800+,