radeon- podłaczanie HDMi i dzwiek.

Autor: BETON <BRAK_at_mejla.pl>
Data: Mon 24 Nov 2008 - 20:05:08 MET

witam
kupiłem radeona 4670
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=1837888

w opisie jest ze ma 2x dvi/hdmi
ale fizyczne złacze to 2x DVi,
WYdawało mi sie ze DVI przenosi tylko obraz bez dzwieku,
wiec jak podłacze TV tablem DVI-HDMI- to dzwiek musze dostarczyć inną drogą ?
ALE

Po instalacji sterowników karty, menadżer pokazuje jeszcze jeden "znak
zapytnia"- te drivery nie są zainstalowane- i ich nazwa to - HD audio.....
Co prawda znalazłem taki pakiet driverów na stronie ati- o nazwie

ATI HDMI Audio Driver for ATI RadeonT HD Series products

po instalacji - dalej jest w menadzeże "brak zainstalowanych sterowników.
NIe bardzo nawet rozumiem- czemu - i po co te sterowniki
Czy wtedy z karty dzwiekowej musze podłaczyć jakiś kabel do karty grafiki ?