AMD czy Intel, wymiana czy się wstrzymać?

Autor: Maximal <maximal1974_at_o2.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 10:49:32 MET

Noszę się z zamiarem wymiany sprzętu, mam Athlona 6000 X2 na AM2. Teraz jak
widzę dominują procesory Intela. Miałem zamiar wymienic płytę główną z
prockiem na np Intel Core 2 Duo E7300. Ale wiem że intel tez w przyszłym
roku zamierza zmienic podstawkę. Opłaca się teraz wymieniać na 775 czy może
pozostać przy tym co mam i poczekać do przyszłego roku? A może AM2+ pod
Phenony? Paleta od intela gdybym zmienił na 775 była by szeroka a z AMD już
mniej do wyboru.