Re: AMD czy Intel, wymiana czy się wstrzymać?

Autor: MariuszH <mariuszh74_at_wp.pl>
Data: Sun 23 Nov 2008 - 11:15:05 MET

Użytkownik "Maximal" <maximal1974@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ggb9bo$35d$1@mx1.internetia.pl...
> Noszę się z zamiarem wymiany sprzętu, mam Athlona 6000 X2 na AM2. Teraz
> jak widzę dominują procesory Intela. Miałem zamiar wymienic płytę główną z
> prockiem na np Intel Core 2 Duo E7300. Ale wiem że intel tez w przyszłym
> roku zamierza zmienic podstawkę. Opłaca się teraz wymieniać na 775 czy
> może pozostać przy tym co mam i poczekać do przyszłego roku? A może AM2+
> pod Phenony? Paleta od intela gdybym zmienił na 775 była by szeroka a z
> AMD już mniej do wyboru.

Wszystko zależy do czego będziesz wykorzystywać rzeczony sprzęt. Jeżeli
głównie grasz to dotychczasowy procesor ci w zupełności wystarczy ( musisz
mieć też dobrą kartę graficzną - ale to przy Intelu tak samo ). Natomiast
jeżeli byś dużo pracował przy programach graficznych, CAD czy konwersji
filmów to bierz Intela. Bo jeżeli tylko grasz, to nie zauważysz różnicy -
sam mam X2 6k+ i 9800GTX+ - wszystkie najnowsze gry w max detalach w
1680x1050.
Osobiście bym się nie spieszył i poczekał na i7 i to co Intel zrobi z cenami
starszej generacji procesorów.

Pozdr.
MH