Re: RAM, CPU czy może płyta główna lub XP sp3 ???

Autor: rageti <prosna_invest_at_op.pl>
Data: Thu 20 Nov 2008 - 07:47:25 MET

podmień i sprawdź .. ŁATWO powiedzieć .... :)

ostatnie wmoje wnioski:
1.testy Prime95 (test blended) doprowadza do błedu czasami nawet w czasie
poniżej 1 minuty
2. OCCT - monitorowałem temp. i napięcia ... test nie obiąża w tak dużym
stopniu sprztu jak Prime95, jednak jest przydatny ze względu na mozliwość
monitorowania wielu rzeczy w czasie - WYNIK - błąd pokazuje po dłuższym
czasie ...wystarczy kilka, killkanaście minut
- napięcia stabilne - nie wygląda żeby miały znaczenie
3. ORTHOS - również powoduje błąd

W/W testowane prze 4-4-4-12 2,2 V.
Poza tym testowane równieź dla 5-5-5-16 i dla napięć 1,8 do 2,2
czy jest jakaś różnica ??? OWSZEM, dla ustawień 5-5-5-16 testy DŁUŻEJ NIE
POWODUJĄ BŁĘDU !!!

Cóż w trakcie testów praktycznie wykluczyłem procesor, zasilacz ...
pozostaje mi pamięć - nawet na tzw. bazowych ustawieniach powoduje błędy -
zwłąszcza a prime95 LUB MOBO ... ???

Cały czas INTRGUJĄCE jest że memtest86 2.1 (spod FDD) nie powduje żadnuych
błedów ... co pozwala mi sądzić, że wina może tkwić w zarządzaniu sprzętem
przez SYSTEM (XP pro sp3) ...

CHYBA pozostaje mi instalacja żwieżego XP na innej partycji ... Co WY na to
?

Pozdrawiam ------ Rageti.