Karta graf klasy HD 4650 z półpasywnym chłodzeniem

Autor: Marcin Narzynski <narzynka.to_usun_at_a_to_wykasuj.onet.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 20:41:14 MET

Czy są dstępne na rynku karty graficzne klasy GF 9600 lub HD 4650 (lub
podobne), które miałyby całkowicie pasywne, lub półpasywne chłodzenie?

Pod pojęciem półpasywne rozumiem, że żaden wiatrak karty nie kręci się w
trybie 2D i rusza dopiero w 3D. Od lat stosuję karty wyłącznie pasywnie
chłodzone i kompletnie nie wiem, co potrafią teraz te "wiatrakowe". Zależy
mi na ciszy. Wydajność na drugim miejscu - a może i na trzecim, bo na drugie
wskakuje energooszczędność.

W tej chwili mam GF 7600 GT i chętnie wymieniłbym to na coś 2.5-3 razy
szybszego. Podoba mi się HD4650, bo podobno pobiera tylko 40W w 3D (choć
inne źródła podają, że ponad 100W).

MN