Re: BOOT z kontrolera PCI->SATA

Autor: jerzu <to_jest_fajans.jerzu_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 20:34:23 MET

On Mon, 17 Nov 2008 18:24:43 +0000 (UTC), Yyy <yts@meansoxygen.o2.pl>
wrote:

>ale czy BIOS zobacy wogole ten dysk - skoro nie siedzi w gniezdzie IDE lub
>SATA samej plyty
>tylko podlaczony jest do kontrolera PCI ???

Zobaczy. Ja kiedyś miałem podłączony do komputera dysk ATA133 własnie
przez taki kontroler. Dało się bez problemu uruchomić kompa z tego
dysku.

A to masz w zakładce "More info" na stronie, którą podałeś:

A) What happens if your computer won’t boot from SATA hard drive which
is attached on the controller?
Please go to your computer BIOS, and change the first boot device as
SCSI or Add On controller. (If you do not see this option under the
BIOS, please contact your motherboard or computer manufacturer to
enable it.)

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
-> http://www.look4win.pl/rejestracja.php?polec=jerzu