Re: Karta graf klasy HD 4650 z półpasywnym chłodzeniem

Autor: <srb_usenet_at_interia.eu>
Data: Mon 17 Nov 2008 - 21:51:04 MET

> W tej chwili mam GF 7600 GT i chętnie wymieniłbym to na coś 2.5-3 razy
> szybszego. Podoba mi się HD4650, bo podobno pobiera tylko 40W w 3D (choć
> inne źródła podają, że ponad 100W).

Istnieje nawet 4850 z pasywnym chłodzeniem.
GIGABYTE RADEON HD4850 1024 PX 2DVI/TV

Problem tylko w tym że na pewno obudowa musiała by być dobrze
chłodzona, co niestety nie eliminuje całkowicie wiatraków. Zawsze
możesz kupic wolniejszą kartę i dać chłodzenie pasywne Accelero S1
rev. 2
Tu masz testy z 4850

http://www.egielda.com.pl/?str=art&id=4594-2

Z 4850 daje radę w stresie ale też na pewno w dobrze chłodzonej
obudowie. Zawsze możesz dać wiatrak 92mm i zwolnić go maksymalnie.
Słychać go na pewno nie bedzie. W sterownikach ATI jest teraz
możliwość ręcznego ograniczania obrotów wiatraka.
Ja przymierzam się do zakupu tego radiatora i dwóch wiatraków 92mm
spowolnionych maksymalnie.

Pozdrawiam