Re: Karta graf klasy HD 4650 z półpasywnym chłodzeniem

Autor: ToMasz <twitek4_at_gazzeetta.pl>
Data: Tue 18 Nov 2008 - 20:08:12 MET

Marcin Narzynski pisze:
> Czy są dstępne na rynku karty graficzne klasy GF 9600 lub HD 4650 (lub
> podobne), które miałyby całkowicie pasywne, lub półpasywne chłodzenie?

gf9600 jest taki gigabyte z 2 radiatorami, i jeszcze innovision, z takim
  naprawde gigantycznym radiatorem (accerero S1?)
Mam wspomnianego gigabyta, ale ze zwzględu na całkowity brak
wentylatora, nie stwierdziłem mozliwości sterowania dodatkowym
wentylatorem - jak sobie tego życzysz. natomiast po którtkiej walce,
wentylator na obudowie ktęcący sie z 800-900 obr/min chłodi ja bardzo
dobrze, i wcale go nie słychac. Polecam, pisałęm na grupie niedalej jak
2 tygodnie temu.

Tomasz