Re: tajemnicze resety komputera (dośćdługie)

Autor: olek <junak98_at_go2.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 20:13:35 MET

Piotrek pisze, a olek odpowiada ...

to co ja bym zrobił
-upewnił że że to nie zasilacz podłączając na chwile inny (a jak nie masz na
podmiane to chociaż sprawdź napięcia)
-puścił bym program do przetestowania pamięci mimo że są nowe + sprawdź inne
gniazdo
-reset ustawień biosu + nowa wersja biosu o ile to możłiwe + dostosowanie
taktowania pamięci do obecnej kości
-spradzenie dysku (smart)
-po tych czynnościach testy sprzetu programami typu: Hot CPU Tester,
Super/Hyper Pi, Prime95, Orthos itp.

Ta wersja systemu co się teraz resetuje to stawiana przez Ciebie a nie przez
"tego kogoś"?
Bo jak "przez tego kogoś" a ty się na tym znasz no to ja bym zaczął od OS'a
a nie sprzętu.