MX Revolution i pokrewne

Autor: Habeck Colibretto <habeck_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Sat 15 Nov 2008 - 20:18:31 MET

Jako ciekawostka dla potomnych.
Ponieważ miałem ją tanio i bez gwarancji, to nie miałem oporów przed
rozebraniem. Rozebrałem ją dlatego, że kółko w rewolucyjnym i rzeczywiście
rewelacyjnym systemie MicroGear Precision Scroll Wheel zaczęło się obracać
z oporem jakby cały system się zepsuł albo jakby o coś pocierało. Okazało
się, że ociera o obudowę myszki (na górze, przy przycisku lewym i prawym)
widoczny poniżej Comfort Grip
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/logitech_mx_revolution/mechanizm.jpg
( http://tinyurl.com/6755c8 ).
http://pclab.pl/zdjecia/artykuly/pila/logitech_mx_revolution/300x250.jpg
( http://tinyurl.com/6qdsoa )
Ta cholerne gumka nie była przyklejona do metalowego kółka i po jakimś
czasie się po prostu rozciągnęła i przez to kółko zahaczało o obudowę
myszki. No szlag mnie trafiał... Rozebrałem więc ją. Myślałem, że w środku
znajdę tonę elektroniki i w ogóle coś, co uzasadni tak wysoką cenę tej
myszki. Ale w środku myszka jest jak każda inna - poza tym silniczkiem z
systemu MicroGear. :)
Ta gumka na kółku to taki detal - przecież mogli ją przykleić. A
podejrzewam, że mają z tego powodu trochę reklamacji, bo kółko zachowuje
się tak jakby cały system MGPSW się po prostu roz...walił.
Przeciąłem więc gumkę (bo za cholerę nie wiedziałem jak wyjąć to kółko z
piast) z myślą, że się jej po prostu pozbędę, ale w końcu przykleiłem ją do
kółka jakimś tam super klejem. Pozbyłem się przy tym jakieś 1-1.5mm tej
gumki.
Gdyby ktoś miał podobny problem to taki zabieg rozwiązuje go rewelacyjnie.
:)

--
Pozdrawiam,
*Habeck*