Dysk pada ?

Autor: jQ <jQ_at_spam.eu>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 21:07:16 MET

Mam dysk WD 120 GB, ma on jakieś 5 lat. Dotychczas zero problemów. Ze 2 dni
temu, w trakcie pracy usłyszałem lekkie stuknięcie. Wczoraj zostawiłem kompa na
noc, z zapuszczonym skanowawaniem antywirusem oraz włączonym torrentem - jednymi
słowy sporo mielenia po dysku. Rano zastałem kompletny zwis. Próbuję odpalić.
Najpierw tak, jakby dysk nie mógł wystartować, po kilku próbach komunikat, że
nie może załadować bootloadera. Odpiąłem go, zaniosłem do kumpla, podpiąłem jako
slave - system go widział. Teraz go podpiąłem i ruszył. Czy możliwe, że to tylko
chwilowe przeciążenie było, czy też dysk jest na wykończeniu i to, że ruszył, to
przypadek i sygnał, żeby jak najszybciej wymienić go?