Re: komuter rano nie chce sie wlaczyc

Autor: ViRuS <aaa_at_gfdgfd.pl>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 20:57:59 MET

Użytkownik "Tomek" <tomek.sa0@op.pl> napisał w wiadomości
news:gf5535$tvu$2@news.onet.pl...
> Mam stacjonarny komputer, ktory rano trzeba kilkanascie razy probowac
> wlaczyc zanim cos sie pojawi na ekranie
> Potem w ciagu dnia mozna go wylaczac i wlaczac i jest ok. Po kilku
> godzinach tez jest ok. Dopiero jak postoi cala noc do rana to jest
> problem. Na innym nowym zasilaczu jest tak samo, jakies pomysly?

Mam podobnie, tyle ze z rana na ekranie pojawiaja mi sie jakies kropki i
kreski. No i system w czasie ladowania sie restartuje. Dopiero po
kilku-nastu uruchomieniach kresek nie ma i laduje sie normalnie. Tez nie
wiem o co chodzi, kondensatory wygladaja na normalne, choc komp ma juz
ladnych pare lat i duzo przeszedl. Przypuszczam ze karta graficzna umiera
powoli.

Pozdr,V.