Re: jaki szybki i trwały dysk kupić?

Autor: jQ <jQ_at_spam.eu>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 21:12:53 MET

Użytkownik "Chichotek" <zy@erpuarg.jnj.cy> napisał w wiadomości
news:16qs7cvcundo1$.dlg@chichot.truposza.pl...
> Seria 7200.11 bije całą konkurencję pod względem ciszy. Mam taki 500GB
A tak z ciekawości przyłączę się do wątku. Od 5 lat mam WD i chyba właśnie
zaczął mi padać :( Najlepszy, keśli chodzi o wytrzymałość, jaki miałem do tej
pory, to był mój pierwszy Quantum Fireball. Natomiast największą porażką jaką
widziałem to były dyski Fujitsu. Dałem się neistety na to namówić. W ciągu roku
padły mi 3 - jeden po drugim. Mam nadzieję, że nikt już ich nie używa ;)