Re: laptop pod duży monitor

Autor: Michal Bien <mbien_at_uw.edu.pl.invalid>
Data: Tue 11 Nov 2008 - 00:45:00 MET

dobmar <publiczny@WYTNIJTOneostrada.pl> wrote:

> zamierzam kupić lapka który obsłuży mi cyfrowo monitor NEC 2470 WNX
> (24 cale 1920x1200) i teraz moje pytanie monitor jest na DVI - D czy
> będzie miało znaczenie jeśli kupię lapka DVI - I?

            Nie. Nawet nie powinno miec znaczenia czy grafika single- czy
duallink - rozdzielczosc natywna monitora to jest wlasnie to co potrafi
wyciagnac max. DVI single link i HDMI do wersji 1.2a wlacznie.

> Jeśli tak to jakie (na D-SUBie działa fatalnie).

            Nic nowego - u mnie nawet tekst z laptopa po DSUB jakby przebarwiony
co druga litere, a z desktopa po DVI jak najbardziej OK.

> Jakość jest najważniejsza - robię w
> grafice. Budżet niewysoki max 2400. poniżej zamieszczam dwa modele
> które znalazłem, może ktoś ma inną propozycję. Dzięki z góry

            A musi byc koniecznie laptop? Bo kiepsko to widze. Do podanych 2000
zl z groszami dodaj jeszcz eponad 300 zl na OS (oba sa bez) i mam nadzieje
ze opraogramowanie graficzne juz masz. W obu podanych przypadkach zwroc
uwage na "symboliczna" jak na dzis i prace z grafika rastrowa pojemosc
dysku 250 GB oraz stare Pentium Dual Core - to jest starsza i wyraznie
mniej wydajna generacja niz popularne Core2Duo - wiele osob to myli.

--
Pozdrawiam, Michal Bien
#GG: 351722 #ICQ: 101413938