Re: problem z BIOSEM ?

Autor: Michal AKA Miki <jakistammichal_at_z.onetu.pl>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 23:34:35 MET

Użytkownik "TRUX" <"trux[usunto]"@[itotez]vp.pl> napisał w wiadomości
news:gfa9u8$hf8$1@news.onet.pl...

> No ale dowciapne aż mnie potarzało ze śmiechu

Moze teraz mniej dowcipnie, a bardziej rzeczowo;
Windowsy to Nie Ta Grupa (NTG). Tutaj rozmawia sie o sprzecie, a w BIOSie
nie ma sterownikow.
Niebieski ekran (BSOD) jest typowy dla windowsa i wsrod znaczkow wskazuje
nazwe sterownika (w twoim przypadku afd.sys).
Takze:
- zacznij od google i tego pliku afd.sys
- pisz na wlasciwa grupe, zajmujaca sie konkretnym systemem operacyjnym, a
nie tutaj.

Pozdrawiam
Michal