laptop pod duży monitor

Autor: dobmar <publiczny_at_WYTNIJTOneostrada.pl>
Data: Mon 10 Nov 2008 - 20:45:55 MET

zamierzam kupić lapka który obsłuży mi cyfrowo monitor NEC 2470 WNX (24
cale 1920x1200) i teraz moje pytanie monitor jest na DVI - D czy będzie
miało znaczenie jeśli kupię lapka DVI - I ? Jeśli tak to jakie (na
D-SUBie działa fatalnie). Jakość jest najważniejsza - robię w grafice.
Budżet niewysoki max 2400. poniżej zamieszczam dwa modele które
znalazłem, może ktoś ma inną propozycję. Dzięki z góry

z DVI - D
http://www.primakomp.pl/product_info.php/products_id/7224

z DVI - I
http://www.allegro.pl/item479442742_asus_x50sr_ap081_t3400_2x2_16gh_250gb_2gb_ati_3470.html