Re: Slaby zasilacz czy z dyskiem cos nie tak ?

Autor: Adam Foton <usun_literki_k_adamkfotok_at_gmailk.comk>
Data: Sun 09 Nov 2008 - 21:50:07 MET

> ewidentnie wkazuje to na starzejące się kondensatory na płycie...

Ale wszystko dziala wlasciwie, gdy odepne nowy dysk.
Co moze miec do tego sekcja zasilajaca na plycie glownej ? (jedyne co mi
przychodzi, to ze potrzebuje duuuzo mocy na rozruch i jej brakuje)

Nadmienie, ze kiedys mialem juz problem z ta plyta glowna - komputer
zamarl. W serwisie "naprawili" ale nie powiedzieli co.

> ale mimo wszystko ja bym wymienił ten tragicznej jakości zasilacz na
> cokolwiek innego - nawet na chiefteca gps400a...

Musze najpierw pozyczyc aby dojsc do zrodel problemu.
Bo inaczej wymienie zasilacz, plyte, a jak juz nowa plyte to moze
nowsza, wiec do tego procesor, pamiec, grafike :)

AF