Re: Slaby zasilacz czy z dyskiem cos nie tak ?

Autor: Marek <marek_at_freelancer-it.org>
Data: Thu 13 Nov 2008 - 19:21:10 MET

> Musze najpierw pozyczyc aby dojsc do zrodel problemu.
> Bo inaczej wymienie zasilacz, plyte, a jak juz nowa plyte to moze
> nowsza, wiec do tego procesor, pamiec, grafike :)

Tak, sprawdź zasilacz najpierw.
Ja z jednym ruterem to miałem problem...Chciałem zrobić "low power
consumption" i wyjąć CDROM, ale gdy odłączyłem zasilanie to komputer nie
wstaje. Podłączę go, lub coś innego na 5V to wstaje.
Nie wiem o co chodzi, ale pracuje już tak 6 lat (Celeron 800) i wcale nie
mam zamiaru go nawet dotykać :)