Re: ranking "markowości" producentów laptopów

Autor: Przemek <pixi_at_dixi.pl>
Data: Tue 04 Nov 2008 - 08:33:48 MET

Użytkownik "STranger" <pisz_na@berdyczow.pl> napisał w wiadomości
news:geke9l$1dc0$1@opal.icpnet.pl...
>W przeciwieństwie do rynku stacjonarnych PC, gdzie królują maszyny składane
>z komponentów, na rynku natebooków liczą się nazwy firm całych notebooków.
> W blaszakach liczą się markowe komponenty w środku, a w notebookach liczy
> się nazwa producenta na obudowie, a nie markowość komponentów notebooka,
> bo nie ma jak łatwo sprawdzić co siedzi w środku. Mam takie wrażenie w
> każdym razie, czy słusznie? :)
>
> Zastanawiałem się nie raz czy jest jakiś ranking (nieformalny zapewne)
> firm produkujących laptopy. Od najbardziej markowych-godnych zaufania
> [...]

Sprawa nie jest taka prosta ale szukajac najlepszych warto popatrzec jakie
warunki gwarancji daje
na swoj sprzet firma bo to posrednio swiadczy o jakosci i tak np dell daje
3 letnia gwarancje z wizyta serwisanta u klienta nastepnego
dnia roboczego po zgloszeniu usterki a acer , hp i lenovo tylko roczne (w
drozszych modelach hp i lenovo daja 2 lata) .

pzdr