ranking "markowości" producentów laptopów

Autor: STranger <pisz_na_at_berdyczow.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 15:43:13 MET

W przeciwieństwie do rynku stacjonarnych PC, gdzie królują maszyny
składane z komponentów, na rynku natebooków liczą się nazwy firm całych
notebooków.
W blaszakach liczą się markowe komponenty w środku, a w notebookach
liczy się nazwa producenta na obudowie, a nie markowość komponentów
notebooka, bo nie ma jak łatwo sprawdzić co siedzi w środku. Mam takie
wrażenie w każdym razie, czy słusznie? :)

Zastanawiałem się nie raz czy jest jakiś ranking (nieformalny zapewne)
firm produkujących laptopy. Od najbardziej markowych-godnych zaufania
jakością i wykonaniem do najmniej markowych-najmniej godnych zaufania i
o kiepskiej jakości wykonania.

Przyznam, że chciałbym to wiedzieć bo chcę zakupić kobiecie niedrogiego
notebooka i nie chcę kupić ostatniego badziewia. :)

Proponuję stworzyć w tym wątku zestawienie jakie firmy są wg waszego
uznania najlepsze, a jakie gorsze. Google to zarchiwizuje i będzie można
za klika lat zweryfikować czy zaszły zmiany na rynku.
Może zróbmy listę:
1. Firma X i krótkie uzasadnienie dlaczego 1 miejsce
2. Firma Y -//-
3. Firma Z -//-
4. -//-
5. -//-