Re: karta nvidia vs ati

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 19:50:33 MET

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.to_usun@a_to_wykasuj.onet.pl>
napisał w wiadomości news:gen61h$r7t$1@news.onet.pl...

> Przez 5 lat zajmowałem się projektowaniem transmisji danych w systemach
> GSM. Wcześniej ukończyłem studia w odpowiednim kierunku.
> Prawdopodobieństwo przekłamań pojedyńczych bitów w danych cyfrowych
> graniczy z zerem. ...

Chyba przy przyjęciu modelu deterministycznego całej linii transmisji
danych.
Rzeczywistość jest brutalna, dlatego wymyślono różne dziwne twory typu CRC.

> ... jeśli "na oko" wydaje się, że obraz jest prawidłowy, to znaczy, że
> jest przesłany idealnie.

a tu się zgadzam. Błąd jest z reguły bardzo brutalnie uwidaczniany na
ekranie.

Co do różnic obrazu ATI/nVidia - kabelek to nie wszystko, liczy się jak
sterowniki sobie przekalkulowały dane. I tutaj może wynikać subiektywna
różnica jakości obrazu typu bardziej miękkie przejścia tonalne itp.

Pozdrofka.

--
Irokez