Re: karta nvidia vs ati

Autor: Jan Bartnik <bartnikj_at_gmail.com>
Data: Mon 03 Nov 2008 - 23:31:14 MET

Dnia Mon, 3 Nov 2008 16:40:33 +0100, Marcin Narzynski napisał(a):

> [ciach]

Jak najbardziej się zgadzam. Tylko chodzi mi o to, że owe błędy mogą się
pojawiać i może być to element decydujący o wyborze ati/nvidia (chociaż ja
skłaniałbym się do zupełnie innego rozwiązania). Czynnik o malutkiej
wadze... ale zawsze.

BTW: jestem ciekaw czy istnieje w przyrodzie chociaż jedno zjawisko
binarne, które możnaby użyć w transmisji danych.

--
Pozdrawiam,
Jasko Bartnik