Re: karta nvidia vs ati

Autor: bagno <bagno_at_o2.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 15:32:17 MET

Użytkownik "geyb" <geyb@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:gek6uj$aa$1@inews.gazeta.pl...
> Wydaje mi się, że przy podłączeniu kabelkiem cyfrowym DVI/HDMI każda karta
> narysuje ostry obraz. Problemy z rozmytym obrazem i kolorami dotyczą linii
> analogowych w złączu VGA. Więc bierz taką, która jest najlepiej wspierana
> przez Twój system operacyjny i oprogramowanie.

Ja tam zanim kupilem ATI mialem nieszczescie posiadac przez kilka dni
jakiegos
geforce. Obydwa podlaczone tym samym cyfrowym dvi do tego samego monitora.
Na geforce po godzinie pracy oczy mi lzawily jak cholera - zmienilem na ATI
i od razu
wszystko ok. Tez mi sie zawsze wydawalo, ze nie powinno byc roznicy ale
teraz nie mam
juz pewnosci.