karta nvidia vs ati

Autor: Marek <marek-grupy_at_gazeta.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 13:00:47 MET

Muszę się zdecydować na kartęgraficzną: nie do gier, do normalnej pracy
+obróka zdjęć. Miałem G550 DH, obraz był rewelacyjnie ostry zarówno po DVI
jak i D-sub. Teraz trafiam w ciemno, kierując się głównie ceną, pasywnym
chłodzeniem i wyposażeniem (wyjścia d-sub/dvi/s-video) w sklepie arest.
Kiedyś czytałem, że karty ati rysują lepszy =ostrzejszy obraz. To jest
nadal aktualne ?

Na teraz myślę o karcie:

http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=10766&katid=5
lub
http://www.arest.pl/index.php?inc=produkt&ID=10766&katid=5

a może coś innego z:
http://www.arest.pl/index.php?inc=cennik&katid=5&skatid=4&grupyon=Ch__l_plodzenie:pasywne

w cenie jak najniższej=do 200, lepiej 100 zł ;) zł (nie do gier)