Re: GA-EP35-DS3 vs GA-P35-S3G

Autor: Latet <xxx_at_spam.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 13:00:46 MET

Akurat ja mam GA-EP35-DS4 i ogólnie jestem b. zadowolony, ale odniosę się do
pewnych kwestii:

> Do nowego komputera: wybór zawęziłem do tych dwóch płyt.
> Czy funkcja oszczędzania energii w EP35 rzecxzywiśćie dziala i przekłada
> się to na cichszą pracę wenttkatorów i zauważalnie mniejszy pobór prądu,
> czy to bajer zmniejsazjący wydajność ?

Z tego co testowałem - D.E.S to bajer zmniejszający... stabilność (przynajmniej
przy podkręcaniu). Bez podkręcania - system oczywiście działał stabilnie, ale
wyraźnych oszczędności prądowych nie zauważyłem (mam zasilanie podłaczone przez
urządzenie pokazujące aktualny pobór mocy w Watach).

> Odradzam ustawianie
> emulacji IDE na SATA bo wydajność jest wtedy zauważalnie niższa."
> może się ktoś do tego odnieść ?

Bez przesady. Może i troszkę niższa, ale na pewno nie "zauważalnie".

latet