Re: karta nvidia vs ati

Autor: Jacek Popławski <jpopl_at_interia.pl>
Data: Sun 02 Nov 2008 - 14:57:52 MET

Dnia 02.11.2008 Marek <marek-grupy@gazeta.pl> napisał/a:
> Muszę się zdecydować na kartęgraficzną: nie do gier, do normalnej pracy
> +obróka zdjęć. Miałem G550 DH, obraz był rewelacyjnie ostry zarówno po DVI
> jak i D-sub. Teraz trafiam w ciemno, kierując się głównie ceną, pasywnym
> chłodzeniem i wyposażeniem (wyjścia d-sub/dvi/s-video) w sklepie arest.
> Kiedyś czytałem, że karty ati rysują lepszy =ostrzejszy obraz. To jest
> nadal aktualne ?

Używam ATI ale z powodów zupełnie innych, niż jakość obrazu.

Dzisiaj obraz jest rysowany przez monitory LCD na podstawie _cyfrowego_ sygnału
z karty graficznej, nie może być żadnych różnic w ostrości obrazu, chyba, że z
winy monitora.

Jeśli wydajność 3D nie ma dla Ciebie znaczenia, to przede wszystkim kup kartę
pasywnie chłodzoną. I nie słuchaj ludzi, którzy Cię przekonają, że się nie
opłaca, bo w 3Dmarku to i to.