Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 10:28:44 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>No i? W jej przypadku (przy jej budowie i wzroście) komputer stacjonarny
>będzie miał podobną ergonomię.

Raczysz żartować?

>IMO znacznie ważniejsza niż to jaki jest sprzęt.

Ortogonalna.

>Jaaaaasne. Powiedz coś więcej na ten temat, tylko uprzedź, żebym monitora
>ze śmiechu nie opluł.

No to napieraj. Czym z technicznego punktu widzenia różni się serwer od
desktopu. (i nie, nie chodzi mi o kwestie wydajności i HA)

>Oczywiście jeśli pominiemy zupełnie inne wymagania stawiane serwerom i
>desktopom.

Wymagania wydajnościowe? Owszem. Wynika to wprost z innego obciążenia.
To chyba oczywiste, że komputer przeznaczony do pracy dla fafdziesięciu
osób będzie musiał być bardziej wydajny niż taki, który jest
przeznaczony dla jednej. Ale praktycznie nic poza tym. Przy czym cały
czas mówimy tu o żelazie, a nie o oprogramowaniu.

>Cholera, naprawdę mój komputer nie wygląda na wyciągnięty z jakiegoś racka.
>I z zewnątrz, i wewnątrz.

No proszę. A ja już zarówno miałem "desktop" w racku, jak i stawiałem
serwery na "zrackowanych" dekstopach.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Dziękuję,   wolę   sobie   trochę  pouderzać
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. tłuczkiem do kartofli po  palcach,  przyjem-