Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 10:23:37 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>Wszystko od czegoś zależy.

Oczywiście. Dlatego zakładanie a priori, że rozwiązanie "jeden komputer
dla dwu osób" jest głupie jest cokolwiek pohopne.

>Dodaj do tego drugi monitor i przestaje to być pomijalne.

Nie. Róznicy w energii pobieranej przez monitory pomiędzy zestawem dwa
komputery+dwa monitory a zestawem jeden komputer+dwa monitory nie ma.

>A to zależy jaki kawałek mocy tego C2D dostaniesz.

Oczywiście. Dlatego nie polecałbym rozwiązania 1+2, jeśli miałoby to
służyć do grania w Crysisa przecież.

>No i jaka przewaga jest w dzieleniu większych zasobów na dwóch użytkowników
>niż mniejszych na jednego?

Spróbuj postawić klaster na komputerze stacjonarnym i starym notebooku.

>Dziecko ma trochę inne proporcje ciała, wzrost itp. Nie zauważyłem, aby
>córka przybierała jakąś pokręconą pozycję, a wierz mi, dość dokładnie się
>temu przyglądam.

Wiesz,roPporcje ciała mają się nijak do tego na przykład, że ekran jest
znacząco bliżej niż w przypadku dobrze ustawionego stanowiska z
oddzielnym monitorem.

Zajefajnie. 30 dni gwarancji.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Please   don't   say   `\def  cs{...}',  say
.\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. `\def\cs{...}'.(TeX)