Re: pecet na 2 ;)

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 11:46:03 MET DST

Dnia Wed, 15 Oct 2008 10:23:37 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>
> Oczywiście. Dlatego zakładanie a priori, że rozwiązanie "jeden komputer
> dla dwu osób" jest głupie jest cokolwiek pohopne.

Nie twierdzę że głupie - tylko że w większości przypadków lepszy efekt za
porównywalną cenę otrzyma się używając drugiego komputera.

> Nie. Róznicy w energii pobieranej przez monitory pomiędzy zestawem dwa
> komputery+dwa monitory a zestawem jeden komputer+dwa monitory nie ma.

Przy takim założeniu odpada u ciebie przewaga niższego zużycia energii.

> Oczywiście. Dlatego nie polecałbym rozwiązania 1+2, jeśli miałoby to
> służyć do grania w Crysisa przecież.

Przecież nie tylko o Crysis chodzi...

> Spróbuj postawić klaster na komputerze stacjonarnym i starym notebooku.

Klaster? W domu? Mariusz, z całym szacunkiem, ale na głowę upadłeś? Cały
czas zdaje się rozmawiamy o komputerach i systemach domowych?

To w ogóle chyba nie grupa, by rozmawiać o Galerze i krewniakach.

/.../

> Zajefajnie. 30 dni gwarancji.

N200 C2D - z 2 latami gwarancji, funkiel-nówka, około 1300zł

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX