Re: pecet na 2 ;)

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Wed 15 Oct 2008 - 00:18:18 MET DST

Dnia Tue, 14 Oct 2008 23:23:33 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> Mocno zalezy w jakim przypadku

Wszystko od czegoś zależy.

> No cóż. Jak dla mnie dwa komputery z dwoma monitorami (zauważ, że tam
> nie było słowa "każdy") to to samo co dwa komputery i dwa monitory.

Można to rozumieć jako dwa komputery i cztery monitory.

> Średnio pomijalnie więcej.

Dodaj do tego drugi monitor i przestaje to być pomijalne.

> Oczywiście zalezy od zadania. Ale mam wrażenie, że jednak współczesne
> C2D będzie cokolwiek wydajniejsze niż jakieś PIII.

A to zależy jaki kawałek mocy tego C2D dostaniesz.

> Właśnie odkryłeś, że alokacja zasobów wymaga zasobów do tego, żeby je
> móc alokować.

No i jaka przewaga jest w dzieleniu większych zasobów na dwóch użytkowników
niż mniejszych na jednego?

> Albo siedzisz zgięty, albo masz ręce nie wiadomo gdzie. Ekran jest
> blisko.

Dziecko ma trochę inne proporcje ciała, wzrost itp. Nie zauważyłem, aby
córka przybierała jakąś pokręconą pozycję, a wierz mi, dość dokładnie się
temu przyglądam.

> No właśnie widziałem. I zastanawiałem się co pełnosprawnego chciałbyś
> kupić za 1000zł (i nie, poleasingowanego laptopa z trzema miesiącami
> gwarancji i wypaloną matrycą nie uważam za pełnosprawny sprzęt). A Eee
> to bym raczej nie przytaczał jako zamiennika stacjonarnego komputera.

A emotkę widziałeś? Jeśli upierasz się, że nie może być poleasingowy, to
masz:
http://allegro.pl/item454349736_lenovo_3000_n100_fvat_gwar_poznan.html

Cena wprawdzie nie 1000zł, tylko 1100, ale to nie tak wielka różnica.
Dołożysz kolejne 200zł i zamiast Celerona będzie C2D i 2GB pamięci.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX