Re: pecet na 2 ;)

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 23:23:33 MET DST

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>Raczej twierdzę, że niewygody tego rozwiązania zdecydowanie przewyższają
>ewentualne zalety.

Mocno zalezy w jakim przypadku

>Ale jakie dwa komputery z dwoma monitorami? Skąd to wziąłeś? Może chodzi ci
>o dwa komputery i dwa monitory?

No cóż. Jak dla mnie dwa komputery z dwoma monitorami (zauważ, że tam
nie było słowa "każdy") to to samo co dwa komputery i dwa monitory.

>Nie zamierzam. Napisałem tylko, że pobierze więcej niż obciążony zadaniami
>przez jedną osobę.

Średnio pomijalnie więcej.

>#define sensowny_czas

Oczywiście zalezy od zadania. Ale mam wrażenie, że jednak współczesne
C2D będzie cokolwiek wydajniejsze niż jakieś PIII.

>I dlaczego miałoby to być zrobione wolniej, niż na drugim komputerze gdzie
>ktoś, dajmy na to, akurat zarzyna procesor jakąś grą.

Właśnie odkryłeś, że alokacja zasobów wymaga zasobów do tego, żeby je
móc alokować.

>Konkrety proszę.

Albo siedzisz zgięty, albo masz ręce nie wiadomo gdzie. Ekran jest
blisko.

>Asus EEE ;) Pisałem wyżej o laptopach używanych - najwyraźniej nie
>zauważyłeś :P

No właśnie widziałem. I zastanawiałem się co pełnosprawnego chciałbyś
kupić za 1000zł (i nie, poleasingowanego laptopa z trzema miesiącami
gwarancji i wypaloną matrycą nie uważam za pełnosprawny sprzęt). A Eee
to bym raczej nie przytaczał jako zamiennika stacjonarnego komputera.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Don't  panic! Your kernel doesn't like to be
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' second best(filu)