Re: pecet na 2 ;)

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 18:29:21 MET DST

Dnia Tue, 14 Oct 2008 17:06:16 +0200, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej Libiszewski"
>
> Och, nie twierdzę przecież, że to rozwiązanie dobre na każdą sytuację, co
> z kolei Ty starasz się sugerować.

Raczej twierdzę, że niewygody tego rozwiązania zdecydowanie przewyższają
ewentualne zalety.

> Znaczy, jeden komputer z dwoma monitorami ma więcej monitorów niż dwa
> komputery z dwoma monitorami? Myślę, że wątpię.

Ale jakie dwa komputery z dwoma monitorami? Skąd to wziąłeś? Może chodzi ci
o dwa komputery i dwa monitory?

> A jeśli zamierzasz jeszcze dowodzić, że jeden trochę bardziej obciążony
> komputer bierze tyle prądu, co dwa, to ja wysiadam.

Nie zamierzam. Napisałem tylko, że pobierze więcej niż obciążony zadaniami
przez jedną osobę.

> I na takim, w razie potrzeby, zrobię sobie np. jakieś badania
> statystyczne w excelu w sensownym czasie? Myślę, że wątpię.

#define sensowny_czas

I dlaczego miałoby to być zrobione wolniej, niż na drugim komputerze gdzie
ktoś, dajmy na to, akurat zarzyna procesor jakąś grą.

> Wiesz, znam laptopy nie tylko z obrazków, ale z użytkowania. Z tego
> przez jakieś dwa lata jako podstawowy komputer. Równie dobrze możesz
> przekonywać, że 126p jest bardzo dobrym rodzinnym samochodem.

Konkrety proszę.

> Jaki laptop z gwarancją na co najmniej dwa lata i z nową matrycą dostanę
> za 1000zł?

Asus EEE ;) Pisałem wyżej o laptopach używanych - najwyraźniej nie
zauważyłeś :P

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX