Re: pecet na 2 ;)

Autor: Tomasz Chmielewski <tch_at_nospam.wpkg.org>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 17:27:33 MET DST

Andrzej Libiszewski schrieb:

(...)

> To generuje dodatkowe koszty (fakt, niezbyt wielkie), uniemożliwia też
> chyba działanie na drugim stanowisku pełnoekranowych aplikacji DirectX (pod
> Win oczywiście)

Co uniemozliwia? DVI czy VGA extender? Przeciez to jest zupelnie
"przezroczyste" dla komputera (odpowiednio wzmacnia sygnal na wieksza
odleglosc; od kilkunastu do kilkuset metrow, w kablu kat. 5 lub lepszej,
w zaleznosci od modelu).
A pod Windows to na drugim stanowisku zadnych aplikacji by nie bylo, bo
sie nie da.

> Składak. Nie był celowo na siłę wyciszany, po prostu tak wyszedł :)

No ja z tym walcze. Jeszcze jak pamieci flash stanieja, to moze
wyeliminuje ostatnie zrodlo dzwiekow... Choc wtedy pewnie zaczna
piszczec kondensatory ;)

> No nie wiem... w pracy stoi na prezentacji Asus Media Center i ni diabła
> nie słychać najmniejszego szmeru, choć ucho do obudowy przystawiałem :)

Moze trzeba wlaczyc? ;)

(...)

> Z jednym fotelem nie. Z jedną kierownicą jak najbardziej :)

> I tylko, jak łatwo zauważyć, systemy operacyjne przeważnie nie umożliwiają
> jednoczesnej pracy dwóch osób przy jednym komputerze. W każdym razie w
> sposób prosty do ustawienia.

Nie-Windows z reguly umozliwiaja.
Nie wiem jak Apple / OSX? Da sie tam?

--