Re: pecet na 2 ;)

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 17:05:10 MET DST

Dnia Tue, 14 Oct 2008 16:19:20 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> W wiekszosci przypadkow nie powinno byc z tym problemow (w koncu nie
> dostawiamy kolejnego peceta, a korzystamy z tego samego).

U mnie to byłoby dużo bardziej niewygodne niż dostawienie drugiego
komputera.

> W innych przypadkach, gdy kolejne stanowisko ma byc w innym miejscu,
> wystarczy bezprzewodowa klawiatura/myszka, i VGA/DVI extender.
> W takim przypadku z komputera mozna korzystac rowniez w innym pokoju, na
> duzym ekranie (odpowiednio nowego) telewizora, czy rzutnika.

To generuje dodatkowe koszty (fakt, niezbyt wielkie), uniemożliwia też
chyba działanie na drugim stanowisku pełnoekranowych aplikacji DirectX (pod
Win oczywiście)

> Jak masz drewniane ucho ;)
> Tak z ciekawosci - co to za firma/model, ze jest cichy? Jakis skladak
> wlasnej roboty?

Składak. Nie był celowo na siłę wyciszany, po prostu tak wyszedł :)

> Bo z tego co wiem, _wszystkie_ firmowe pecety (poza niewieloma modelami
> thin clientow) wydaja z siebie nieprzyjemne dzwieki (niektorym to nie
> przeszkadza, niektorych to drazni).

No nie wiem... w pracy stoi na prezentacji Asus Media Center i ni diabła
nie słychać najmniejszego szmeru, choć ucho do obudowy przystawiałem :)

> Fajnie, jakby sluzylo za oba.
> Wydaje mi sie, ze aktualnie nie sprzedaje sie telewizorow z dostepem do
> internetu (Asus zapowiadal Eee TV, ale na zapowiedziach sie skonczylo).

Niespecjalnie to chyba było wygodne. Nie dziwię się że się nie przyjęło.
Konsole do gier na tym polu też zawodzą.

> Komputery to tylko AutoCad i internet? ;)

Nie, rzuciłem po prostu najbardziej odległym przykładem jaki mi w tym
momencie przyszedł do głowy ;)

> Nowy laptop za 300-500 zl? Gdzie?

A kto powiedział, że nowy? Stary, chociaż w dobrym stanie. Jakiś Pentium
III-M z 512MB RAM i dyskiem 20GB.

> A widziales seryjnie produkowany samochod osobowy z jednym fotelem?

Z jednym fotelem nie. Z jedną kierownicą jak najbardziej :)

> Bo plyty z dwoma wyjsciami video (VGA + DVI) i wieloma wejsciami USB sa
> dzisiaj standardem.

I tylko, jak łatwo zauważyć, systemy operacyjne przeważnie nie umożliwiają
jednoczesnej pracy dwóch osób przy jednym komputerze. W każdym razie w
sposób prosty do ustawienia.

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX