Dziwne "pikanie" podczas ładowania profili użytkownika w Windows

Autor: <dexter_morgan_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 17:27:27 MET DST

Mam następujący problem.

Wczoraj przeinstalowałem Windowsa. Jak zwykle utworzyłem kilka profili (jest
to sprzęt "rodzinny"), w tym profil administratora, na którym działam. Z jego
poziomu instaluję wszelkie sterowniki, programy.

Nigdy z niczym podobnym się nie spotkałem, ale teraz, kiedy wchodzę na inne
profile użytkownika, z obudowy wydobywa się krótkie "piiip", podobne do tego
jakie słychać zaraz po włączeniu komputera. Na profilu administratora wszystko
jest ok. Kilka osób podpowiedziało, że mogło by to być coś ze sterownikami
dźwięku. Zawsze jednak instalowałem Menedżer Realtek HD Audio i było ok. Teraz
również menedżer urządzeń w Panelu Sterowania nie zgłasza żadnych braków w
sterownikach. Dźwięk jest na wszystkich profilach, "melodyjka" systemowa przy
ładowaniu też. Może coś z biosem?

Proszę o sugestie i z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam.