Re: pecet na 2 ;)

Autor: Andrzej Libiszewski <a.libiszewski_at_gazeta_nospam.pl>
Data: Tue 14 Oct 2008 - 18:10:48 MET DST

Dnia Tue, 14 Oct 2008 17:27:33 +0200, Tomasz Chmielewski napisał(a):

> Andrzej Libiszewski schrieb:
>
> (...)

> Co uniemozliwia? DVI czy VGA extender? Przeciez to jest zupelnie
> "przezroczyste" dla komputera (odpowiednio wzmacnia sygnal na wieksza
> odleglosc; od kilkunastu do kilkuset metrow, w kablu kat. 5 lub lepszej,
> w zaleznosci od modelu).
> A pod Windows to na drugim stanowisku zadnych aplikacji by nie bylo, bo
> sie nie da.

Nieprecyzyjnie się wyraziłem. Extendery podnoszą koszty, a ogólnie taki
podział zdaje się uniemożliwia sensową pracę gdy na jednym stanowisku
odpala się pełnoekranową aplikację DirectX. Pewny tego nie jestem, jakoś
nie testowałem, więc jak się mylę, to może ktoś oswieci?

> No ja z tym walcze. Jeszcze jak pamieci flash stanieja, to moze
> wyeliminuje ostatnie zrodlo dzwiekow... Choc wtedy pewnie zaczna
> piszczec kondensatory ;)

:) Dyski w sumie u mnie też są ciche bez dodatkowego wyciszania.
Najgłośniejsza jest grafika, ale tylko pod obciążeniem, a wtedy i tak mam
słuchawki na uszach :)

> Moze trzeba wlaczyc? ;)

Buhahaha ;) Włączony był :)

> (...)

> Nie-Windows z reguly umozliwiaja.

Patrząc po ręcznym tworzeniu konfigów dla X-serwera/ów nie powiedziałbym,
że umożliwiają to w szczególnie prosty sposób. A już na pewno nie OOTB.

> Nie wiem jak Apple / OSX? Da sie tam?

Dobre pytanie - da się?

--
|Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
AMD Athlon 64X2 4400+,  Gigabyte Radeon HD4850,  Arctic Freezer 64 Pro
4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
Pioneer DVR-115, Be Quiet BQT E5-350W, VideoMate E850F,  Asus Xonar DX